Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2012

Φθινοπωρινές συμβουλές για υγεία και ομορφιά

To φθινόπωρο είναι ήδη εδώ. Μπορεί λοιπόν να μην προσμένουμε με φόβο, οι περισσότερες από εμάς, το καυτό καλοκαίρι και τις βόλτες με μαγιό στην παραλία δεν θα πρέπει όμως να ξεχνάμε τη σωστή διατροφή και τη δίαιτα που θα πρέπει να μας συντροφεύει όλες τις εποχές.
Ο καλύτερος τρόπος για να ακολουθήσετε μια σωστή διατροφή και να χάσετε βάρος είναι να συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο.

Θυμηθείτε ότι οι περισσότερες δίαιτες που κυκλοφορούν ευρέως συμβάλουν στην ανισορροπία του μεταβολισμού, για αυτό το λόγο και θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικές όσον αφορά αυτό το θέμα.

Προτού λοιπόν το πάρετε απόφαση ακολουθήστε κάποιες απλές και φιλικές συμβουλές που θα σας οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

-Αφήστε κατά μέρους την καθιστική ζωή
Δραστηριοποιηθείτε και αφιερώστε τουλάχιστον 1 ώρα την ημέρα έντονης σωματικής άσκησης σε σε κάποιο άθλημα που σας ικανοποιεί.

-Φρούτα, λαχανικά και γαλακτοκομικά
Προτιμήστε φρούτα και λαχανικά, τα οποία αποτελούν και την καλύτερη άμυνα του οργανισμού ενάντια στον καρκίνο. Επιπλέον, εντάξτε στη διατροφή σας γαλακτομικά είδη πλούσια σε σίδηρο και βιταμίνη C. Στο εμπόριο κυκλοφορούν αρκετά είδη με αυτά τα συστατικά, που είναι ιδανικά για εκείνους που επιθυμούν μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Αντισταθείτε στη ζάχαρη
Διαφοροποιείστε τις συνήθειές σας και αποβάλλετε την περιττή ζάχαρη από τη διατροφή σας. Αν σας είναι δύσκολο μπορείτε να την αντικαταστήσετε με υποκατάστατα αυτής.

Πείτε όχι στο αλκοόλ
Δυστυχώς οι καταστροφικές συνέπειες του αλκοόλ αφορούν και την σιλουέτα μας. Χαρακτηριστικό είναι εξάλλου ότι το γυναικείο φύλο είναι πολύ πιο αδύναμο απέναντι στο αλκοόλ από το ανδρικό και ότι επιπτώσεις έχουν δύο ποτά σε έναν άντρα, έχει ένα για μια γυναίκα. Επιπλέον, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ επισπεύδει τη γήρανση της επιδερμίδας.
Επισκεφθείτε το BeBEAUTIFUL
Επισκεφθείτε μας, για να ελέγξουμε το βάρος σας με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, να σας δώσουμε εξειδικευμένες οδηγίες και να συντάξουμε μαζί το πρόγραμμά σας για την απώλεια των περιττών κιλών που σας απασχολούν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: